luni, 27 decembrie 2010

Cea mai interesanta carte pe care am citit-o in viata mea

Fara sa fac reclama, fara sa am vreun interes ascuns trebuie sa va spun ca am descoperit cea mai tare carte. chiar merita citita/auzita. 
Cartea se numeste The Power. In Romania, coordonatele oficiale ale cartii sunt: Puterea : Autor: Rhonda Byrne : Editura: Adevăr Divin.
Eu am varianta audio, in engleza si o ascult de ceva vreme de fiecare data cand am timp. Am renuntat sa mai ascult muzica la mp3. Cat adevar poate contine aceasta carte. Insa ca sa discutam mai mult trebuie sa cititi si voi cartea, sau sa o auziti. Din informatiile pe care le detin, cartea nu a aparut inca in limba romana, deci va ramane sa alegeti intre varianta pdf sau audio (ambele in engleza). Si da, stiti unde le gasiti pe amandoua fara sa va mai zic eu.
Interesanta e putin spus. Poate fi cartea vietii voastre daca intelegeti cu sufletul ce a vrut autoarea sa spuna.

3 comentarii:

  1. haide mah elena, cum sa fie asta cea mai interesanta carte, doamne!!! dar despre ion ce zici atunci?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. da-ne si noua un link la audiobook ;;) e aiurea sa incerc 10 linkuri sau siteuri de torente... sar'na

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am link la audiobook, nu ma descurc cu torentul, mi-a luat-o si mie cineva de pe torent, da-mi un mail cu adresa ta de mail si iti pun cartea pe transfer. adresa mea de mail este: elunanebuna@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?