joi, 9 decembrie 2010

Turcia - MIX

Iata ca a sosit momentul si pentru niste impresii neoficiale din Turcia. Impresii legate mai multe despre oamenii cu care am intrat in contact! Oameni din alte tari. Despre turci si Turcia in alt post.
Si ca sa va pun in tema putin: 18 participanti pe langa turci. Ei bine iata si descrierea lor:

Italia: 5 bucati, absolut minunati si foarte calzi cu mine (eu m-am inteles extarordinar cu ei, dar altii nu chiar, eu i-am catlogat drept calzi si prietenosii, turcii i-au catalogat drept reci.. hm, sangele latin s-a simtit..)

Portugalia: 2 surori, amazing! Vorbesc in fiecare zi pe net cu Anabela si se pare ca am pus bazele unei colaborari pe termen lung!

Porlonia: un tip si o tipa! Mega ingamfati! Tipul mi-a spus ca tatal lui e un mare istoric si ca el stie din surse sigure ca Vlad Tepes bea sange! Nu a vrut sa admita sub nicio forma ca poate eu stiu istoria propriei mele tari mai bine ca el.. Chiar si fara intamplarea legata de istorie, nu mi s-au parut niste oameni prea amabili si buni. Dar stati: se poate si mai rau!

Letonia: EXECRABIL! Am fost chiar si jignita de cei trei participanti care se creadeau cei mai tari din lume, cei mai destepti si cei mai frumosi. Nu mi-am dat seama daca aveau ceva personal cu mine sau cu Romania. Sau poate asta era nivelul de respect care se practica in tara lor.. Cine stie.. Lasa, sa fie ei fericiti!

Grecia: Numai cand ma gandesc la ei, zambesc! Foarte simpatici! Si numai de bine! Si foarte inteligenti. Au fost doua bucati: o fata si un baiat! Despre fata o sa mai revin cu un articol, pentru ca m-a fascinat! (imi pare rau ca nu am avut mai mult timp doar pentru ea)

Germania: hmm, a fost doar o fata, poate cam derutata.. Dar de treaba.

Slovenia: 2 fete, tare inteligente! Ambele blonde si ambele foarte albe! Foarte finute in relatia cu ceilalti, foarte bune ascultatoare.. O fi vrei calitate nationala?

Daca stau sa ma gandesc bine, acum le stiu numele tuturor! Cat am fost acolo, stateam cam greu cu numele! (o fi din cauza ca ii vad pe facebook si asa am reusit sa retin?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?