vineri, 10 decembrie 2010

Türkiye'ye hoşgeldiniz!

Si acum mai multe despre calatoria mea in Turcia! Am mers singura pana acolo!  Mi-au spus unii ca sunt nebuna ca am avut curaj sa merg singura.. Mie nu mi s-a parut mare chestie. Singurul lucru care ma stresa era ca o sa pierd avionul.
Asa ca dupa ce m-am urcat in primul avion catre Istanbul am fost mai linistita! Cand am ajuns in Istanbul trebuia sa schimb avionul catre Adana. Avion catre Adana care era la doar o ora diferenta fata de momentul in care trebuia eu sa ajung in Istanbul. Si cum avionul din Bucuresti plecase cu intarziere de doua ore... Panica!
De ce panica: Turcii nu prea stiu engleza.. Asa ca nu intelegeam unde ma trimit... Pana am inteles ca sunt la zboruri internationale si trebuie sa traversez tot aeroportul ca sa ajung la zboruri interne a durat ceva. Erau tot felul de ciudati care stateau la cozi interminabile pentru viza. Eu nu stiu ce am facut, pe cine am intrebat dar un turc foarte dragut mi-a luat pasaportul, l-a strigat pe altul, au pus stampila si am scapat de cozi.
Zborul meu catre Adana a fost anulat! Cand am vrut sa-mi fac check-inul mi-au rupt biletul in fata. Soc! Cum nu stiau engleza nu mi-au putut explica de ce mi-au rupt biletul. Noroc ca in 30 de secunde mi-au dat un bilet nou.
Noul zbor era mai tarziu, asa ca am avut timp sa ma imprietenesc cu o tanti din Kazahstan...
Al doilea zbor: ce pot sa zic.. foarte amuzant...
Cred ca din cauza ca sunt mai bruneta de la mama natura (mama din buletin zice ca de fapt am fost schimbata la spital) toti credeau ca sunt turcoaica. Asa ca, pana sa plece avionul, veneau la mine stewardesele si imi spuneau tot felul de chestii in turca... Hm, dupa ce vedeau ca nu inteleg, nu imi mai spuneau nimic in engleza.. Ma intreb despre ce era vorba.. Langa mine a stat o doamna, care tot zborul s-a lovit cu pumnii in picioare... No com!
Pe langa vecina mea ciudata au fost si turbulentele: ce m-am zguduit... incepusem deja sa ma gandesc ca nu mi-am luat la revedere de la toata lumea! Femeile incepusera sa urle prin avion, lucru care, surpinzator m-a distrat, incercam sa ma abtin sa nu rad..
Si iata-ma ajunsa in Adana... Un areoport un pic mai mare decat apartamentul in care lociuesc eu! (si stau intr-un destul de mic..) Doar eu si inca vreo 3 nebuni am avut destinatia finala Adana...
De aici, incepe o alta poveste care va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?