marți, 4 ianuarie 2011

Un revelion cum nici Capra nu a vazut!

Poate ca sunt prea nerabdatoare sa va povestesc ce s-a intamplat la revelion. Si de aceea acesta este primul meu post pe anul acesta.. hmmm... Oare trebuia sa incep cu rezolutia clasica la inceput de an? Lasa ca urmeaza si un articol pe tema acesta...
Nu pot sa povestesc public tot ce s-a intamplat la revelion. Deja unele persoane si-au facut programare sa se intalneasca cu mine sa auda povestea unui revelion cum nici Capra nu ar fi putut trai vreodata.
Va spun, s-a lasat cu batai, schizofrenci care dorm cu iataganul sub perna, baieti care se saruta cu alte fete in timp ce prietena lor e la baie, crize de gelozie, incuieri prin camere, adrenalina (o sa postez un film ca sa intelegeti ca nu folosesc cuvantul "adrenalina" doar ca si concept), frig prin camere, mancare ciudata si cateva persoane tare interesante.
Imi pare rau ca nu pot spune mai multe in public... Ce pot sa va spun e ca am luat-o un pic mai razna intr-un domeniu in care, in ultimii doi ani si ceva, am fost cat de cat normala (poate chiar prea normala..)
Toate ca toate, eu chiar m-am distrat. De reflectat nu prea am la ce reflecta, am facut aproape tot ce am simtit.. mai putin in momentele cand m-a lovit si pe mine timiditatea (daaaa....)
Si daca va intrebati de ce nu am postat poze pe Facebook, raspunsul e simplu: acum toata lumea posteaza poze de la petrecerea de revelion si intru intr-o concurenta care nu are rost, nu am vizibilitate.
Asa ca mai astept, o vreme :D

3 comentarii:

  1. schizofenci ????? mai pune mana pe carte

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pot sa va spun e ca am luat-o un pic mai razna intr-un domeniu in care, in ultimii doi ani si ceva, am fost cat de cat normala (poate chiar prea normala..)

    Nimfomania?!?!?
    Iar nu ai luat medicamentele...

    RăspundețiȘtergere
  3. fata, tu nu esti normala, mai face si omu greseli de gramatica ce te iei de mine acu

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?