marți, 11 ianuarie 2011

Graficul XOY al unei relatii

Cand eram mai mica (prin liceu) obisnuiam sa-mi monitorizez cu mare atentie toate relatiile. O analiza pe care mi-o amintesc si acum este cea in care foloseam un grafic XOY, ca la matematica.
Ca sa intelgeti mai bine despre ce era vorba:



1. Desenam un grafic cu originea in O si axele OX si OY
2. Axa OY era axa timpului si era impartita in luni (de exemplu luna 1 de relatie, luna 2 de relatie etc)
3. Axa OX era dedicata numarului de intalniri (1, 2, 3... n)
4. Apoi uneam fiecare luna cu numarul de intalniri din acea luna (da, stiam exact de cate ori ne-am intalnit, cate ore am stat, ce am facut etc...)
5. Apoi uneam punctele si iesea o curba, linie sau cine stie ce.....

Un mic exemplu: Sa luam o relatie de 5 luni
In prima luna au fost 3 intalniri
a 2-a luna a avut 5 intalniri
a 3-a luna a avut 2 intalniri
a 4-a luna a avut 7 inatlniri
iar a a 5-a luna o intalnire
Acesta e un exemplu dus la extreme, dar cred ca o sa intelegeti mai vine cu ajutorul lui. Iata si poza:

Prin astfel de grafice ziceam eu ca pot sa controloez relatiile prin tot felul de retete. Ceea ce am invatat mult mai tarziu e ca in viata nu exista retete! Si ca acum imi doresc sa ma bucur de viata fara atatea analize. Pentru analizele astea o sa am timp la batranete. Atat timp cat in momentul prezent sunt fericita e minunat!
In prezent, singura tendinta pe care o mai am e sa fac analize SWOT ale relatiilor. Analizele astea SWOT sunt bune in cazul unei indragostiri fulgeroatoare, cand iti pierzi capul. E bine sa te calmezi un pic, inainte sa faci o greseala pe care o vei regreta in doua saptamani.. Caci da, indragostelile astea fulgeratoare sunt cele care trec la fel de repede cum au venit! (din fericire nu am avut parte decat de o singura indragostire fulgeratoare in ultimii 20 de ani :) )
Insa pentru cei care nu isi pot controla sentimentele ( nu e cazul meu) si sufera des (iar nu e cazul meu) va recomand o analiza SWOT inainte sa incepeti o relatie, sau chiar in timpul ei!

4 comentarii:

  1. O astfel de analiza si planificare lunara/anuala ne ajuta sa ne organizam mult mai bine. Sa vedem unde, cand si cum ne-am facut treaba. Recomand tuturor stilul tau de organizare.
    Felicitarii pentru organizare!

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ma ca nu am timp si de asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba esti extraordinar. Fara o planificare in viata nu ai ce exista. Esti neutru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahaha....eu am avut parte de o prezentare live. Va recomand sa adoptati acest model "Eluna Dating Style". Functioneaza!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?