vineri, 14 ianuarie 2011

Dragoste la prima vedere?!!?

Iata o discutie care ma framanta! Voi cand v-ati indragostit la prima vedere prima data? Cum a fost? De cate ori v-ati indragostit la prima vedere pana acum? A fost ceva de acea dragoste sau s-a terminat asa cum a inceput? Astept comentariile voastre!

Eu? Mda, eu nu cred ca m-am indragostit vreodata la prima vedere.. Cel mult, imi amintesc de cel mai frumos tip pe care l-am vazut in intreaga mea viata. Eram in clasa a 8-a, in statia de autobuz si l-am vazut.... El se uita la mine si eu la el... Si doar atat. Nu am vorbit cu el. Insa a ramas primul in top...

2 comentarii:

  1. chiar m-ai pus pe ganduri... oare eu am fost indragostita la prima vedere?

    RăspundețiȘtergere
  2. hm...pana acum niciodata, dar e timp ;)) recunoaste ca a fost dragoste la prima vedere cu botinele alea pe care le-ai cumparat cu mine :-p

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?