marți, 4 ianuarie 2011

Ce-mi doresc eu mie in 2011

Sunt multe chestii pe care mi le doresc anul acesta. Si nu multe pot fi facute publice. Insa din categoria celor de care puteti afla iata cateva. (inca nu am avut timp sa le asez pe prioritati, domenii de viata si alte categorii, asa ca ordinea este total aleatoare..)

1. Sa stapanesc rolele bine de tot
2. Sa-mi iau certificatul de instructor de Tae-Bo
3. Sa revin la forma fizica excelenta in care eram acum 2 ani jumate
4. Lady F (cine stie, cunoaste)
5. Sa aplic cat mai bine tot ce am invatat din The Power
6. EVS (iar, cine stie cunoaste)
7. Sa-mi dau dizertatia si sa o si iau
8. Sa scriu. Parctic sa ma apuc de scris. Pe hartie. Sa simt hartia sub pixul meu cu gel negru Aihao cumparat din piata cu 2,5 lei. Singurul pix cu care scriu frumos (a se citi inteligibil).
9. Si cel mai important: sa redevin eu, adevrata eu de acu vreo 2 ani. (idem, cine stie cunoaste)
10. Proiectele

Hmm si cand am scris la 5 ce am scris am scris un lucru care include atatea si ma face sa o mai scurtez cu numaratul. Si acum va pup, am de dat un print la lista sa-l pun undeva pe birou. (pana ajung acasa sa-mi fac geniala agenda cu obiective detaliate si metode de a le indeplini, termene limita si alte chestii de genul asta care nu se preteaza pe un blog public. Si mai ales care nu se preateaza pe un blog de care am grija in timp ce Capra se ocupa cu afaceri dubioase in Dubai. Apropo de Capra, cica din martie se intoarce... Sa ne ferim...)

8 comentarii:

  1. maleficarum. pateus maleficarummarți, 04 ianuarie, 2011

    cum era fata aia... elenita afacerista?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. erau peste 50 de personalitati, si parca da, era si una elenita afacerista..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu te stiam cu bicicleta, sa inteleg ca mai nou esti si pe role?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu vreau sa redevin eu! Crezi ca se poate?
    Ai grija ce-ti doresti pe acest an, sa nu ti se-n deplineasca.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar am avut grija ce mi-am dorit, am zis asta e doar o lista asa publica, lista adevarata e mai serioasa :D
    Stiu eu daca poti sa redevii tu? Numai tu stii..

    RăspundețiȘtergere
  6. tu de acum 2 ani nu erai asa serioasa :D pana nu am citit de tae bo m-am indoit ca e blogul tau asta. asta sa te ajute sa redevii ce ai fost :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Oana: sa inteleg ca am fost prea serioasa in ultimii doi ani?

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?