luni, 17 ianuarie 2011

Selectivitate

Cine mi-a urmarit profilul de facebook de la inceput, a aflat ca am zis ca pe aceasta retea ma caracterizeaza selectivitatea.. Si m-am tinut de cuvant: am dat accept doar persoanelor care imi sunt simpatice.. Restul ingroasa randurile frend reqesturi-lor la care nu raspund never, sau in cel mai rau caz al celor din lista de block.
Insa discutia asta nu este despre selectivitatea de pe facebook. Este despre selectivitatea din viata reala...
Ce faci cand ai un prieten al carui moralitate lasa de dorit??? Sincer eu imi doresc sa fiu inconjurata de persoane care reusesc sa ma ridice, fie moral, fie spiritual, fie intelectual etc....
Asa ca am decis sa exclud de pe lista mea anumite persoane, unele doar pentru ca erau prea negativiste si imi shimbau starea de fericire.
Fac astfel de selectii de ceva vreme, insa acum am ajuns la un alt nivel. Si prefer sa fiu singura decat inconjurata de anumite tipuri de prieteni. Si de fapt cine zice ca voi fi singura? Se gasesc destule persoane de care pot fi mandra ca imi sunt prieteni, persoane optimiste, corecte si minunate.

2 comentarii:

Comentezi?