miercuri, 23 martie 2011

cOMPROMIS

Inainte sa va vorbesc despre compromis trebuie sa recunosc ca de dimineata ma simteam asa cam... Nu eram cum sunt eu, vesela sau mai stiu eu ce. Era intr-o stare mai emo. Si m-am gandit la bioritmuri. Am verificat si intr-adevar emotionalul era la nivelul - (minus)100% astazi. Asa ca dupa ce am identificat cauza starii mele am inceput sa ma simt instantaneu mai bine!

Dar vroiam sa va corbesc despre altceva. Despre compromisuri..
Eram pe punctul de a face un compromis. Pentru o persoana. Si m-am intrebat daca e bine ceea ce fac. De fapt, am vorbit cu o singura persoana despre asta. Si m-am hotarat sa astept un raspuns de la viata, sa-mi spuna daca procedez bine.

De fapt, nu er avorba despre un compromis ci despre construirea unui vis care ar fi contrazis ceva din situatia mea actuala. Iar construirea altui vis ar fi stricat ceva. Asa ca nici nu mi-am construit un vis insa nici nu am facut un compromis. Am asteptat un raspuns de la viata.
 Si MULTUMESC! Am primit raspunsul neasteptat de rapid. Si ghiciti sub ce forma? Persoana pentru care eram dispusa pentru prima data sa fac un compromis a facut in viata ei lucrul pe care ezitam eu sa-l fac. Adica eu ezitam tocmai pentru ca ma gandeam la respectiva persoana si persoana respectiva nu a ezitat... mmmm

Deci eu eram dispusa sa fac ceva si persoana respectiva nu! Fara sa stie gandurile mele! Si nici nu va afla!
Asta nu a facut decat sa ma convinga ca nu gresesc!

Am inecrcat sa ma cenzurez cand am scris aceasta postare. Am incercat sa fiu un pic haotica si derutanta. Poate se potrivea alt cuvant in contextul de fata, nu compromis. Daca nu m-as fi cenzurat povestea ar fi fost foarte simpla. Si in 3 fraze ati fi inteles totul. Asa nu ati inteles nimic. Mai bine.
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?